söndag 18 mars 2012

Pour some sugar on me för jag är i menstruationscykelns tredje fas.

Mensvärk (eller mens verk om man så vill), kaninblus, leopardkofta och schletet ansikte. Hade tenta i fredags så jag firade med att äta flottig asiatisk mat två gånger och sedan gå ut med några klassisar. Drack nog lite för mycket. Men kul hade vi! Var lagom sliten på lördagen som mestadels spenderades i Sofias soffhörn tillsammans med tre flottiga Mcdonaldspajer som jag fick gratis eftersom de hade gått ut med femton minuter. Nog är det dags att kirra det där omtalade gymkortet snart för annars dröjer det inte länge förrän någon kommer tvångsanmäla mig till Biggest Loser! Promenad och sedan film eller en helkväll med farmakologiboken? Svårt val.

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

ÅHH, jag har varit såå nära att köpa den där kaninblusen flera gånger! Du vet vad man brukar säga om great minds, eller hur? :)