tisdag 21 februari 2012

Jag är en sprudlande människa sa testet.

Gjorde ett personlighetstest på similarminds.com och blev personlighetstyp INFP (introverted, intuitive, feeling, perceiving). Och några av mina personlighetsdrag ska då alltså vara:

attracted to sad things
disorganized
does not like crowds
more likely to support marijuana legalization
likes rain
familiar with the darkside
can be pessimistic

Och jag borde tydligen jobba som poet, målare, författare, bokförsäljare, serietecknare, bibliotekarie eller terapeut.

Skulle tydligen inte trivas att jobba som advokat, kontorsråtta, egen företagare eller domare.

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Hoho! Jag gjorde också ett test (säkert inte samma dock, det fanns ju hur många som helst). Såhär är jag tydligen:
"Erratic emotional system, useless in crisis".
Fint sjuksköterskematerial va?