onsdag 18 januari 2012

töntonsdag och jag leker fashion

Varför köpa en hair donut för cirka åttio kronor när man kan göra en själv av två stycken vanliga svarta tunnstrumpor? Tittade på den här videon och det var faktiskt superenkelt. Tog inte ens fem minuter och det blev faktiskt bra (kan medge att jag fnissade rått åt videon först, strumpor liksom...) Tänk om tjugo år när jag tittar tillbaka på bilder på min fantastiska borgar-/rojalistfrisyr och ler fånigt eftersom det bara är jag som vet att jag har en billig strumpa inne i håret, aaah... tänkte jag. Ska. Aldrig. Sluta. Använda. Munken. Fatta. Fin. Frisyr.

Ja, ibland är man allt kreativ. Annars har jag pluggat, hittat nyaste numret av Elle i mitt postfack och ätit kalamataoliver (jag som alltid, alltid, alltid hatat oliver, men nu har jag börjat gilla just dessa kalamataoliver. De är så roliga att äta.)

I kväll blir det friskis med Sandra och Anna! Yay! Anna försöker alltså göra mig till en mindre sunkig person (börja träna oftare, tvätta bort sminket på kvällarna osv).

3 kommentarer:

REGNSJUK. sa...

MEH! Fick vi inte se strumpresultatet?

Förresten: oliver? Cravings måntro? :D

Jagärsårolig. Förlåt.

wednesdaypie sa...

DUÄRSÅROLIGSANDRA! Faktiskt! Och snart ska jag gå och köpa inlagd gurka och fixa kylskåpskallt flaskvatten! Eh?

RE sa...

sv; har du?! duktig ju!

ps. du ÄR fashion.