söndag 8 januari 2012

Nu ska jag inte säga för mycket men...

Den riktiga motivationen kan vara tillbaka! Hade någon tillfällig julsvacka tror jag. Jag behövde bara tänka på pluggiga Andrea i 90210 så kändes allt mycket bättre. Synd bara att man inte kan sätta sig under ett kalifornskt träd för att plugga precis som Andrea. Det skulle ha varit något!

Har packat väskan och i morgon åker jag söderut igen. Precis som Emilia sa i går; Det känns precis som vanligt. Som om du aldrig flyttat. Och precis så kändes det i går när vi kollade på hyrfilm och tryckte i oss sourcream and onion chips och drack blandsaft i min mormors lägenhet. Såsom flera gånger förut (om man bortser från blandsaften då).

Nåväl, nu blir det snart indiskt käk med mams och paps. För jag ska bli supermotiverad. Precis som Andrea. Det ska jag.

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Skicka gärna över lite motivation till mig om du får något över? Jag har mer eller mindre gett upp i tanken om ett godkänt resultat på fredag. Kanske blir bättre när du kommer hem dock! :D Wihoo!