måndag 30 januari 2012

Jag har nog ett alldeles för svagt psyke eller så är jag helt enkelt bara lite cp. Som man brukar säga.

En spotifylista. En töntig låt som aldrig någonsin passat in. Kanske en av världens sämsta låtar dessutom. Och så började jag grina. Note to self: Skippa shuffle för jag klarar uppenbarligen inte musikaliska "överraskningar." Sen trodde jag att jag behövde sorgcigg och var precis på väg till närbutiken för att kirra ett paket Marlboro. Sen kom jag på hur gyllene min hy sett ut sedan jag slutade feströka/stressröka och så. Jag har lika vacker hy som Ron tycker att Hermione har. Och det är ju jättebra kan ju vem som helst förstå.

Spikade nog omtentan i morse så egentligen finns det inte en endaste anledning att hänga i sängen och vara ledsen.

Snart är det fredag (haha, det är måndag i dag ey) och då kommer världens bästa Frida på besök. Då ska vi härja lite.

Inga kommentarer: