tisdag 6 december 2011

Vitt och fint på marken!

Fem saker som sticker, mer eller mindre, i mina ögon:

1. Folk som väldigt gärna berättar för folk att de minsann lyssnade på en artist/band 88930903 år innan artisten/bandet i fråga blev känd och började spelas på radio. Oftast är det samma personer som säger "Va?! Har du inte hört talas om *artisten/bandet*?!?!? De har ju faktiskt hela 136 lyssningar på myspace?!" Good for you! Det är viktigast att vara först.

2. Afte. Övrig kommentar överflödig.

3. Idol. Är det någon som tittar egentligen? Eller så är det bara för att jag inte har någon TV som jag inte tittar...

4. Rasistkvinnan http://www.youtube.com/watch?v=BJoCSlYOqqo&feature=related

5. Att drömma åtta drömmar varje natt. Och minnas dem. Bada med kaniner i smutsigt översvämningsvatten. Se Gandalf vara otrogen mot sin fru. Vara iakttagen. Vakta en hägg för att inte bli mördad. Fika bakom garaget och så fortsätter mina lsd-drömmar som håller mig vaken om nätterna.

Nu ska jag och Sandra hälsa på Rydholm för att prata tenta och säkert hundra andra icke-tenta-relaterade saker! Tchüss!

Inga kommentarer: