måndag 3 oktober 2011

it's like new years eve but better somehow

Lika spännande varje gång att gå till tvättstugan här i huset. Man vet liksom inte om man kommer att vakna upp med ehec nästa dag. Så fräscht är det där inne.

Ny vecka, ny kurs, ny grupp (nåja, har tre stycken med mig från min förra grupp. Skönt!). Verkar vara rätt mycket att plugga i den nya kursen men ingenting som inte går att fixa. Fick två fräscha, och dyra kursböcker i postfacket i dag som jag är redo att hugga tänderna i. Ellerrr?

Till middag åt jag kall risgrynsgröt med hallonsylt på. Smakade lite som ris à la malta och jag började tänka på december.

Nu ska jag ut och gå jättefort. Power walk som en del föredrar att säga. Ett av Emilias "ord som jag inte gillar" om jag inte minns fel.

1 kommentar:

Sofie sa...

Was is das? "ehec" måste vara något man alltså kan vakna upp till.. En man, en kvinna? Ett husdjur? Ett verktyg? TELL MEEE I HAVE TO KNOW!