tisdag 25 oktober 2011

helgen spenderade jag i örnsköldsvik

Har haft förflyttningsteknik i dag. Jag vände och jag vändes. Har sinnessjukt ont i kroppen efter "promenaden med svintunga väskor" i går. Gick från tågstationen med tunga väskor. Fyllda med massa saker. Men det gjorde mindre när jag fick packa upp alla bra födelsedagspresenter jag fått under helgens firande. Diskade av det supernya rivjärnet och satte det in i skåpet. Packade upp den hemlagade sylten som mamma kokat. Tjuvsmakade på den goda schweiziska chokladen. Tände coconut/macaron-ljuset. La en ansiktsmask.  Duschade och torkade håret med den nya hårtorken för att sedan halvt dränka in mig i den nya Valentinoparfymen.  Sedan lade jag mig i sängen och kollade på ett avsnitt Happy Days.


I kväll kommer Sandra och Anna förbi. Vi ska dricka lite vin och fika. På en tisdag. Kanske kommer Sofia förbi också om hon inte är död efter praktiken. En fågel viskade att Frida snart kommer ner och hälsar på! Mysigt!























Paket? Till mig? 

















Mormor tyckte att det var superspännande att se på. Ellerrr?

















Min syster vek en vacker servettros à la jag är turk och vill charma trosorna av dig.
Jag drack öl.

Inga kommentarer: