måndag 17 oktober 2011

caught a long wind

Lång skoldag med en massa halvsegt grupparbete.  Myser i sängen tillsammans med alla tjocka skolböcker. Fick ju en bok på posten i förra veckan som visade sig ha texten upp och ned. Åt fel håll liksom. Fick hur som helst en storstilad rabatt på 10 %. Kaching!

Annars har jag haft tur och ätit trerätters middag ikväll. På en måndag. Kan fan inte klaga alltså.

Hade hoppats på sovmorgon i morgon men mina gruppmedlemmar verkar vara early birds så det är bara att kliva upp strax före åtta och koka gröt för glatta livet. Och nej, att kliva upp vid åtta är inte sovmorgon för mig. Ändå vet jag liksom vad ett 7-16-jobb innebär.

http://translate.google.se/#sv|en|Hur%20m%C3%A5nga%20dagar%20tog%20din%20f%C3%B6rlossning%3F%0A%0A (Glöm inte att klicka på högtalaren för att lyssna på den fantastiska kvinnan. Kan sitta i flera timmar. Nästan lika kul som att youtuba...)

1 kommentar:

REGNSJUK. sa...

Early birds indeed, jag förstår inte vitsen. Men hej&hå, det blir ju MYSIGT! (Försöker febrilt att hålla upp en lite mer positiv anda än jag lyckats med tidigare idag. Tycker jag lyckas rätt bra om jag får säga't själv.)