onsdag 21 september 2011

tvättid. grisig tvättstuga, då tänder svensken till. i haven't got a stitch to wear. inget sköljmedel till handdukarna. husmorstips från coachen.

Har varit ute på en sjujäkla promenad. Regnigt och mörk. Tvättar gör jag också. Eftersom det börjar bli ont om rena kläder. Såsom det blir ibland när man bor ensam på tjugotvå kvadrat. Fast stökigt är det aldrig här hemma. Det är lite konstigt. Jag gillar ju liksom inte att städa. Inte heller att bo i skit.

I morgon blir det skola hela dagen och sedan eftermiddagsfika med den bästa ssk-gruppen. Vi var väldigt produktiva i dag och knappade ner så mycket som sex rader till den femsidiga gruppdiskussionen/uppsatsen.

Nu ska jag dricka söderte och se på mogna humorprogram.

1 kommentar:

SOFIE sa...

Jag gillar inte att tvätta handdukarna i sköljmedel, de blir ju så mjuka och då känns det som att man inte blir torr när man torkar sig! Sköljmedel är ju förövrigt ett brott mot miljön, men lugn, jag använder själv det bara för att uppnå något slags väldoft från mina kläder.. Suck, miljöns värde är mindre än mina kläders goda lukt. ..