tisdag 19 april 2011

coffee?? hääh? i don't understaaand? coffee? hääh? what? WE HAVE OTHER PLANS! THANK YOU ANYWAY!

I dag ville jag och Emilia inte vara med varandra. Hon drog och kollade pa Berlinmuren. Jag bestämde mig för att göra ingenting. Jag skulle ta U-bahn till Olympia-Stadion men jag tog fel tag sa jag hamnade pa Zoo-garten. Jag skulle lulla pa och göra ingenting. Lite Starbucks, lite kolla i affärer men en broschyrman övertalade mig att ga pa zoo sa jag gick pa zoo. Jag at Calippo, kollade pa djur och var fem ar helt enkelt. Stekig dag och helt perfekt för att vara tisdag.

Sedan mötte jag Emilia för lite nutella-crepes. En turk ville bjuda Emilia pa kaffe men Emilia förstod inte vad turken sa. Jag blev helt enkelt tvungen att nobba honom at henne. Det var bra tyckte hon.

I kväll blir det nog lite blabärsvin och möjligtvis nagon öl. I morgon drar vi till Amsterdam.

Inga kommentarer: