söndag 21 november 2010

screen.scream.icecream.green.blue.

En, vad ska jag säga, egendomlig helg. Både fredag och lördag. Jag har gjort och sett saker som hör till vanligheterna. Men jag har även gjort saker som hör till ovanligheterna. Jag har bland annat varit på öppet hus på Nola. Lite nostalgi sådär. Vi fick se en tafatt redovisning av några treor (det var typ en kopia av mina muntliga redovisningar i gymnasiet) . Sedan såg vi IC3s film. Välgjord och rolig. Den filmen typ changed my life kanske dom skulle ha sagt. Sen åt jag på Subway (!!!!!) och jag klarade faktiskt av att beställa en smörgås. Dock lite väl många frågor kan jag tycka. "Vill du ha den toastad? Vilka grönsaker? Salt och peppar? Chips, kaka eller äpple?" Ge mig en (fucking jävla) smörgås bara. Det är min hippedyhop syster som lärt mig att man ska säga ''fucking jävla'' mitt i alla meningar eftersom man låter som en förortsgangster då. Och det är ju coolt. Annars tycker jag att ''fan'' och ''vansinne'' brukar funka rätt bra.

2 kommentarer:

SOFÄ sa...

Word.
Subway är gott.
Jag är glad att gymnasiet är ett avslutat kapitel.

Emilia sa...

jag ser fram emot den dagen du skriver något snällt om mig på din blogg