måndag 29 november 2010

hh-socks and milk

Nystädat. Nyduschad. Julklapparna är som sagt klara. Jag är nog ett nästanpräkto.

I dag såg jag Nowhere Boy som handlar om John Lennons liv innan Beatles. Jag tyckte om den även om själva handlingen egentligen var ganska lousy. Den tog liksom slut när det roliga började.

Förresten. Ansiktsmask av krossad Ipren, kranvatten och turkisk yoghurt. FINNAR FÖRSVINNER PÅ TYP EN SEKUND. Jag som har så mycket finnar att mina kinder ser sådär koppärrade ut. Nämen skämtåsido (livsfarligt att skriva ut förresten, hur fan skriver man det??? skämt åsido? skämt och sido?) så motverkar det finnar väldigt effektivt. Alltså, inte finnar som i finnar. Finnar som i akne. Skönhetsbloggen har sagt sitt. Ciaooo.

1 kommentar:

SOFÄ sa...

Happ! Men då måste man ju veta exakta mått. HUR MYCKET av VAD? :)