söndag 24 oktober 2010

du är ganska okej ändå och jag saknar att du inte måste gå

Försöker mig på Håkans nya skiva (ännu en gång) och mumsar (låter bättre än hetsäta) Macaroons i sängen. Det smakar alltid godare att äta kakor i sängen. Precis som kaffe är godast utomhus. Typ på en brygga på lunchrasten. Tack alla för presenter, uppvaktning, telefonsamtal och fina sms. Telefonen har spelat och tjutit hela dagen. Underbart.

Mamma kom hem från Cannes i kväll. Hon hade med sig roliga anekdoter och andra småsaker (typ Macaroons) som gör en vanlig söndag (att jag sedan råkar fylla tjugo på en vanlig söndag är en helt annan sak) rätt trevlig.

Nu blir det Beverly Hills eller Mannen under trappan. Jag har inte bestämt mig än. Det står på baksidan av Mannen under trappan att mannen under trappan heter Kwådd. Kwådd låter ju onekligen spännande men samtidigt är Brenda väldigt snygg. Åh, vad livet känns svårt ibland. Höahöa.


Inga kommentarer: