måndag 6 september 2010

un café noir s'il vous-plaît

Nutella+Mariekex. Elle. Sonic.Katie Melua.

Varför hörs e:t Mariekex? Eller ja, de flesta säger så i alla fall. Även jag. Livets stora frågor.

Jag är väldigt insnöad på Katie Melua pour l'instant. Och Sex Pistols (nu igen). Jag känner liksom att jag måste passa på att vara vild och ungdomlig de sista veckorna innan jag fyller tjugo. Den tjugofjärde oktober. FN-dagen. Dagen då Evert och Eilert har namnsdag. Wild and crazy is my middle name har jag hört. Mariekex är ju det vildaste kexet man kan välja i kexhyllan.

Loppis är rätt kul. Och felstavningar. Felstavning på loppis? Sanslöst kul.












2 kommentarer:

RE sa...

wooohoooo! vi måste ju fira din födelsedag STORT!!

Anonym sa...

NUTELLA OCH CITRONSMAKANDE KURDER! Det är allt jag begär. Nu har jag skrivit i min blogg igen. Om du ville veta. Du kanske redan visste det. Men jag tänkte bara om du inte visste. Typ.