torsdag 23 september 2010

nej jag har ingen fytrioårskris. det är impossible tror jag.

Jippie! Julia Roberts är tillbaka. Så står det på framsidan av nyaste Elle. Jag som har väntat och väntat på dig Julia. Välkommen tillbaka. Nu är det bara att vänta på att hon och Richard Gere (alt. Hugh Grant) ska medelåldershångla i nästa romantiska Hollywoodrulle. Alla får goodiebag på premiären.

Jag slappnar av. Man vet att man borde göra något av sitt liv när sovmorgnar blivit det värsta man vet. Man vet att man borde göra något av sitt liv när man lägger sig tidigt på kvällen fast man är ledig dagen därpå. Sådant som man bara vet. En vecka kvar till jag får se Paris. Önskar att jag kunde vara lite mer excited. Jag är excited. Men inte lika mycket som jag brukar vara när jag ska resa bort. Eller borde vara?

Inga kommentarer: