fredag 24 september 2010

det här är kanske inte på riktigt så då gör det inte så mycket skulle jag faktiskt kunna tro alltså ungefär

Min framtidspanik och misslyckligheten (okej, det är nog ett påhittat ord) känns inte så himla mycket just nu. Jag kanske inte behöver. Jag kanske inte behöver. Jag kanske inte behöver. Nej, det kanske jag inte behöver. Jag har det fan jävligt bra vid närmare eftertanke. Jag ska bli lite smartare efter jul hade jag tänkt i alla fall. Studera ska jag fan göra. På ett eller annat sätt. Jag tror jag saknar pluggandet en liten aning i alla fall. Men jag har nog glömt allt det tråkiga med det hela. Det gör jag alltid. Det är kul att romantisera. Det är kul att plugga. Det ser alltid så mysigt ut på Beverly Hills 90210 när kloka Andrea sitter under ett träd med sina läxböcker. Ja, det gör det faktiskt. Verkar jag tro i alla fall.

4 kommentarer:

SOFÄ sa...

Du kanske kan prova med plugg i Umeå? Du kan ju pendla den första tiden så ser du om du tycker det känns roligt eller inte. :-) Det är ju alltid en idé. Det är kul att plugga, du har faktiskt rätt, åtminstone när man känner sig intresserad av det man läser. (AJ!!!! JAG HAR ÄTIT TACOS OCH DET BRÄNNER I MUNNEN!) Sen måste man ju "göra något av sitt liv". Fast å andra sidan är det ju ingen brådska. Vi har ju levt 17% av våra liv än. Vi är ju grönjölingar! Kram på dej

SOFÄ sa...

Det skulle stå "vi har ju bara levt 17% av våra liv än".. men så stod det inte nu när jag läste det efteråt. Jag glömde "bara"..

SOFÄ sa...

Och jag har räknat ut det utifrån att vi lever tills vi är 85 år. :)

rebecka sa...

det skulle vara typiskt om du blir sjuk lagom till resan.. men håller tummarna för att du håller dig frisk! seeen tycker jag att vi borde åka till sthlm snart (;