söndag 8 augusti 2010

let me fuck your brains out?då brister själen ut i lovsångsljud o store gud. ja rebecka, jag kanske är lite arbetsskadad ändå.


Jag undrar vem det är som suttit vid min dator och använt spotify och lyssnat på låtar vid namn I wanna fuck your dog, I wanna fuck your brains out och I wanna sex your mama. Fast mitt i skrivande stund får jag för mig att det faktiskt kan ha varit jag själv. Har nämligen inte suttit vid den här datorn på flera månader. Eller nä, det kan fan inte varit jag. Jag är ju ingen sick fuck. Jag vill ju bara fuck someones brain out and stick my cock in your mouth. Eh, ja. Nu är i alla fall Way out West-biljetterna bokade. LCD Soundsystem, Iggy Pop, HÅKAN HELLSTRÖM. Mmm... c'est bon (den första fras jag lärde mig på franska för övrigt. Kassettband, läcker kvinnoröst, ljudet som uppstår när man äter ett päron. MMM... C'EST BON!)


Inga kommentarer: