lördag 5 juni 2010

what the heck

Rosévin idag igen. Men vad gör man inte för att ta vara på sommaren. Jag och Sofia har delat säng inatt, precis som äkta makar. Very cosy. Även om min kamrat har en tendens att prata/sjunga/utstöta knepiga ljud i sömnen. Nåväl, vi har ätit smörgåsar och druckit öl, väldigt manligt kan man förstå. Vi äter och dricker i Västerås. Punkt.

Igår gnagde huvudvärken en aning därför måste vi ta igen den ljuvliga sommarnatten ikväll isället. Sort of. Jag har inget att dela me mig här nu för tiden. Men å andra sidan är det ju mest jag själv som läser denna blågg (Sofia också hävdar hon starkt). À bientôt. Bisoux!

3 kommentarer:

sofie sa...

Och jag! Jag måste ju vara din flitigaste kommentatör? eller? har jag fel? :D

rebecka sa...

rosévin, m-m-mmm ;D

wednesdaypie sa...

Ja Sofie, du är absolut min flitigaste kommentatör! Så sant :)