onsdag 16 juni 2010

tjej med flottig lugg peppar sig själv med ett blogginlägg

Idag är det onsdag och jag känner mig så himla befriad på något sätt. Det känns som om jag faktiskt använt hjärnan, vilket (enligt mig) var mycket länge sedan. Jag har i princip känt mig korkad sedan jag tog studenten.

Två veckor kvar till Peace&Love och det behöver jag. Och jag ser fram emot det. En favorit i repris så att säga. Jag ser fram emot att få världens största musikorgasm när jag äntligen får se Vampire Weekend, Kent, Melissa Horn, You Say France & I whistle och många, många fler. Jag till och med skiter i om det skulle regna. Det kan liksom inte bli dåligt. Nåväl, nu har jag pumpat upp mina förväntningar något men det får man. Blir det dåligt kan man ju alltid romantisera i efterhand och inbilla sig att det var rätt bra i alla fall.

Körskolan och jag har efter mycket om och men funnit varandra och till och med jag förstår att man inte får söla på så här länge med det där jäkla skräpkortet som jag ändå aldrig kommer att använda (nåja). Jag kanske klarar det ändå.

Ps. Sa jag att jag var fett snygg? Om man bortser från min flottiga lugg då.

1 kommentar:

sofie sa...

Usch, jag klippte av mej allt hår (nej jag är inte skallig förstås) så jag har en typ av page som jag inte är nöjd med. Jag vill att det ska växa så jag får någon bukt på skiten! Urgh! (Stenåldersläte)
Ska vi inte ta en fika i sommar? FÖR DU SKA VÄL INTE VARA PÅ PEACE & LOVE HELA SOMMARN? VA? ELLER?