tisdag 23 mars 2010

psycho for sound. crinkled but pretty.


Jag städar mitt rum. Det är tråkigt. Jag lagade min egen mat idag. Jag gjorde avokadosoppa och åt dinkelbröd till. Man skulle nästan kunna tro att jag ljuger mig blå men det gör jag inte. Jag har ju till och med bildbevis. Snart ska jag duscha och lägga mig i en renbäddad säng för att kolla på Solsidan (som för övrigt är fruktansvärt dåligt).

När jag jobbar brukar jag då och då vara på en avdelning med namnet "Lingonet". Så om jag exempelvis jobbar mellan 13.30-21.15 skriver jag "Lingon 13.30-21.15" i min kalender. Om jag skulle tappa min kalender... Skulle den som hittar den då tro att jag har mens mellan dessa tider? Ja, det tål verkligen att funderas på. Jag har ju som ingen läxa att göra ikväll precis.

2 kommentarer:

sofie sa...

HAHA, jadu. Om den som hittar din almenacka drar den slutsatsen så måste jag säga att den människan är en kvinnodyslektiker. Personen måste sakna vad som helst kunskap om kvinnan och hennes menscykel. :-D .. vilket alltså innebär att det skulle ha varit en karl som hittat den! Hiho!
Avocadosoppa lät advanced! Du får lära mig?

Sara sa...

Haha! Jag skrattade precis högt för mig själv här! xD