måndag 1 mars 2010

jag har jobbat kväll

Jag har en tuss i näsan. Jag blöder/har blött näsblod. Därav tussen. Men snart har blodet koagulerat. Det tänker jag fira med en jävla CUP OF FRUIT! Fast vi har bara kiwi och apelsin hemma men jag antar att det får duga.

Snart ska jag se på SATC eller läsa boken Star av Pamela Anderson. Det känns lika rosa vilket jag än väljer. Menesåatte.

Jag har förresten kommit på att jag gör min kulturella själ (hähä) en otjänst om jag inte besöker Umeå Open. Who's with me? Hon som tillreder smörgåsar peut-être (betyder kanske på det där språket som jag stajlar lite äckligt med ibland)???? Ja Evelin, det var dig jag menade? Du vet att du vill kolla.

Björn Kjellman bor tydligen i min spotify-spellista. Det får han inte.

1 kommentar:

rebecka sa...

ska inte industri royal dit? x)