torsdag 11 mars 2010

heathcliff, it's me

Jag ligger inne i syrrans rum med laptopen på magen eftersom min säng är så stökig och fylld av grejer sen mitt städanfall (eller infall om man så vill). Man kan ju liksom passa på nu när ungen är i Örebro.

Imorgon, efter jobbet, ska jag gå på apoteket och köpa Aftex. Min mun exploderar. Tro vad man ska hitta på i helgen...? Mest jobb. Jag har tjugofyra timmar från att jag slutar på fredag eftermiddag att hitta på något vettigt. Eller ja, vettigt och vettigt...

Idag har jag haft denna låt på hjärnan.Denna video påminner lite om Claude Hooper Bukowskis LSD-tripp i Hair. ÅÅH, tack för tipset Anna Viktoria Amanda Sahlén. Nu vet jag ju vad jag ska göra ikväll; se Hair. Manchester England England across the Atlantic sea and I'm a genius genius.


Inga kommentarer: