lördag 2 januari 2010

you sick fuck

Jag har börjat året med att vara fruktansvärt förkyld och har legat däckad hela dagen och säcklat ner soffan och sängen. Jag blev tyvärr tvungen att ringa jobbet för att tala om att jag inte kan jobba idag. Usch, jag känner mig så hemsk när man ringer ett par timmar innan bara. Men men det är som det är. Jag hade ändå inte kunnat prata förståeligt eller orka gå mer än tre steg i timmen typ.

Har fördrivit dagen i soffan och kollat på Me, myself and Irene och Jerry Springer. Jag har under en längre period funderat på om det verkligen inte är uppgjort. Jag menar, finns det verkligen människor som på allvar vill hänga ut sina familjeproblem och visa snorren i tv? Avsnittet som jag såg var fyllt med incestproblem, otrohet och julmat som incestfamiljen kunde använda till att kasta på varandra. När slutligen brodern (till mamman som ligger med sin styvson) kommer in och visar sig vara transa löper alla incest-äcklen amok och säger att han är "sjuk i huvudet" och "det äckligaste man någonsin skådat". Jag säger som min syster "Men ååh, om man är transa ligger det knappast på samma nivå som incest ju!!!"

Inga kommentarer: