tisdag 5 januari 2010

tjugi bast ju

Idag fyller min kära vän Sofia tjugo år. Mången grattis till henne såklart. Hon flyttar tråkigt nog till Västerås jättesnart. Fast å andra sidan får jag ju en ursäkt att åka till Västerås och ny miljö är ju aldrig fel.

Idag har jag levt på chokladpudding (blir för övrigt chokladsudding när man skriver sms) och jordgubbsyoghurt. Jag gick och la mig i en grå t-shirt men vaknade upp i en grön RixFm -tshirt och vita shorts. Skumt, jag minns inte att jag varit vaken inatt, än mindre att jag bytt kläder. Däremot drömde jag att jag var någon slags naturforskare och skulle rädda världen. Sen vaknade jag upp med nersäcklad arm ännu en gång.

1 kommentar:

Sofia sa...

Du är alltid välkommen till Västerås, kära du!! =)(jösses jag börjar verkligen bli gammal) haha