torsdag 28 januari 2010

när jag var liten. quand j'étais petit

"Snart hade Jesus valt ut 12 lärjungar. dom hette Petrus Jakob Filippos och Tomas Bartolomaios Jakob Alfios. Jesus valde 12 lärjungar som han skulle lära extra mycket dom skulle lyda och tro på Jesus Jesus dog när han var 34 år på korset. Han gjorde en förlamad man frisk. SLUT!!!"

Som ni ser så var jag en mycket skicklig och uppmärksam skribent när jag var nio år.

Andra saker jag tydligen sparat från mellanstadiet:
- en väldigt repig Hits For Kids-cd.
- två tarotkort.
- en engelsk karta över "Djurgården Island".
- klistermärken på MK/Ashley Olsen.
- en affisch på Justin Timberlake.
- en OH-bild som visar hur man sätter in ett pessar.

Vilken tur att jag varit så nogrann med att förbereda mig inför vuxenlivet!

2 kommentarer:

Lundell sa...

Varför i helvete har du redovisat om hur man sätter in ett pessar? ;o

wednesdaypie sa...

Hört talas om sexualundervisning Lundell? ;) Vi hade grupparbete och jag var i gruppen "preventivmedel".