måndag 4 januari 2010

je suis toujours malade

Idag fyller min mamma 47 och saker som diskuteras under tårtätandet är att mamma exempelvis inte behöver känna åldersångest eftersom jorden kommer att hinna gå under innan hon fyllt 50 (2012 ni vet) eller om Emilia kommer att hinna handla på bolaget innan jorden går under eftersom hon fyller 20 år 2012. Some serious shit så att säga.

Ännu en dag tillbringad framför teven. Snart är jag tjock och har fyrkantiga ögon. Dagens mest otäcka måste ändå ha varit när jag kom på mig själv att le ett sånt där varmt och lyckligt leende samtidigt som ungarna i Wild Kids hittade sin efterlängtade skattkista. Å andra sidan kan dagens mest otäcka ha varit Echinae-brustabletter. Men vad gör man inte för att få bukt på en förkylning?


1 kommentar:

sofie sa...

Precis, gör vad som krävs för att få bort förkyldningen tycker jag! :)
Går jorden under precis på tolvslaget nyårsafton 2011 så kommer nog Emilia INTE hinna gå på systemet. ;)
Höhö, snart får vi gå på systemet Amanda! Vilket datum fyller du år? Jag får vänta tills 25:e maj.. :)