måndag 11 januari 2010

idag har jag varit på körskolan. det är sant.

Igår lekte jag stalker och då menar jag på ett väldigt icke-accepterat stalkersätt sen åkte jag hem till min mormor och lade mig för att sova men klev upp med min kliande hals och spydde tusen liter härligt skummande galla. Sen mådde jag bra igen. Idag har jag fått hjärtsnörp ungefär fyra gånger innan jag bestämde mig för att sätta mig på bussen hem (dom har höjt priset med en spänn nu igen).

Nu är det bara jag, Stereo Total och en ostsmörgås framför datorn. Nu ska jag försöka få mig själv att förstå att jag bara är paranoid. Idag kommer müsli hem från sin eviga vistelse i Husum!!! Hurra!!

1 kommentar:

sofie sa...

AMANDA! Jag vill ringa csn men jag vågar inte!! Allt pepptalk du gav mig igår är som bortblåst. Jag minns ingenting av vad du sa! :(