tisdag 26 januari 2010

dina ögon borde ha torkat nu. du har gråtit så mycket att din hud har blivit skrumpen och ful.

Jag lyssnar på Sibiria (som jag nästan glömt bort faktiskt) och lagar tjockpannkaka. Det är inte så gott men oerhört enkelt att fixa och jag är väldigt hungrig.

Öppna e-postinkorgen > 17 nya meddelanden > Nolaskogs trafikskola Ämne: Körkort > "Hej, har du svårt att komma igång? Hör gärna av dig så hälper vi till! MVH Nolaskogs trafikskola."

Det var säkert Morris som mejlade samtidigt som han skrockade gott åt sitt eget skämt som jag fick höra när jag var där förrförra veckan för att starta upp det snuskigt tråkiga körkortsprojektet;
"Ja, det kanske är dags att börja innan man behöver beställa färdtjänst."
"Haha, jamen precis!" svarade jag på ett väldigt torrt och tråkigt sätt som bara jag kan.

Inga kommentarer: