söndag 15 november 2009

och du är?

I love you. I miss you. I blablabla.

I don't love you. I don't miss you. I don't blablabla.
SLUTA SKICKA FEL ÄR DU SNÄLL!!! DU BOR I SCHWEIZ VILKET DITT NUMMER AVSLÖJAT!! JAG KÄNNER INTE DIG, DU KÄNNER INTE MIG OCH VI ÄLSKAR DEFINITIVT INTE VARANDRA!!!! HUR KAN MAN SKICKA TILL FEL NUMMER I ÖVER ETT HALVÅR!!!??

Förresten Lars född 1972: Jag vill fortfarande INTE ta en fika med dig. Var får schweizare och Lars-nästan-fyrtio tag i mitt nummer? Måste ju vara en fucked up tillfällighet. Så, nu har jag avreagerat mig på det minsta problem jag har, egentligen.

3 kommentarer:

evil sa...

haha, hör larsa fortfarande av sig?;)

sofe sa...

Men härrijee! Vad skojigt att du får sms! :D Svarar du någonsin på dem? =)

wednesdaypie sa...

Ja, Lars hör tyvärr av sig ibland trots att jag aldrig svarar på hans sms :/ Usch! Första gången svarade jag bara wrong number men inte vågar jag svara ;)