torsdag 5 november 2009

it's the most wonderful time of the year därför äter vi gröt

Idag hade nog alla på tunnelbanan ätit vitlök till lunch, det var nästan så illa så att jag funderade på att hoppa av några stationer tidigare och ta nästa tåg. Men det gjorde jag inte.

Idag har jag inte gjort något särskilt. Har varit på föreläsningen i fransk grammatik, köpt en julklapp till någon. Vem? Det är givetvis superhemligt. Sen postade jag det extremt oseriösa brevet till Emilia. Jag har inga seriösa saker att berätta för henne så jag tänkte att hon kanske ville höra ett skämt som Mat-Niklas sa en gång för länge sedan.

Nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horns låt Hanna på repeat. Till middag blir det BOB:s julegröt. Tänkte att jag lika gärna kunde vara tidigt ute precis som Åhléns med sina glittrande renar och julgranar.

Inga kommentarer: