torsdag 19 november 2009

det gick just upp för mig att jag bott i förorten (la banlieue en francais för den som ville veta) sedan augusti. det är inte så lite gangstaah det!

Klockan är tio i tolv och jag har gjort flera nyttiga saker nu på morgonen. Helt otroligt att jag vaknade 09.40 fast jag somnade runt 02.30. Ändå är det sju timmars sömn. I gymnasiet sov jag nästan alltid bara sex-sju timmar/natt. Det kanske är därför man är så trött nu och helt plötsligt behöver sova jättemycket. Nog om mina sovrutiner.

Idag är det riktigt härligt väder för en gångs skull. Eller ja, härligt var väl att ta i men det regnar inte och luften känns frisk. Efter att jag tvättat klart vid ett-tiden så får det lov att bli en promenad bort till Ulriksdal och sedan ska jag in till stan för att handla ett vykort att skicka till min kära farmor som fyller år på lördag. Imorgon är det fredag och då måste jag kliva upp typ klockan sex för att möta Evelin och då ska jag även väcka födelsedagsbarnet Sara med ett grattis-sms. Hähä, jag är ond.

1 kommentar:

Födelsedagsbarnet sa...

Haha! Jag har redan stängt av ljudet på mobilen för Emma ska sms:a klockan tre i natt då hon sett New Moon på bio! Så ja är förberedd xD Haha