onsdag 25 november 2009

allting som jag gör är smart och överlagt

Jag är alltså "ledig" (mamma menar "arbetslös" och pappa menar "avhoppare" hrm, jag förstår inte vad dom menar!!) och är vaken före klockan åtta. Det kanske alltså finns ett hopp om att jag kan ta mig in till den stora staden Örnsköldsvik (som Roland skulle ha sagt). I natt drömde jag att jag åt räksallad, hela tiden 24/7. När jag vaknade för lite mer än en timme sedan av att mamma och pappa frukostkonverserade var jag verkligen jättehungrig. Jag drömde alltså om räksallad, ni vet sådant där äckelpäckel som en del lägger på den snuskiga korven med bröd. Man kanske ska sluta äta kött. Det är ändå sällan kött smakar riktigt bra. Inte för att det lär hända att jag blir vegetarian men anyway, det var åtminstone en tänkvärd tanke. Nu: FRUKOOOOOOST.

Förresten Eve, nu har jag googlat vårt Grill-mysterium: Det var Erik vi såg från Erik&Mackan, inte Mackan.

2 kommentarer:

eeve sa...

det heter att man är "mellan två jobb" :)

wednesdaypie sa...

Ja, det låter ju faktiskt en aning bättre. Fick dessutom ett nytt öknamn idag av min syrra: DROP-OUTER