torsdag 15 oktober 2009

julhets -redan?

På facebook skriver Sara att hon lyssnar på julmusik och Åhléns har packat upp julpyntet. Fick en smärre chock när jag gick in där idag. Gjorde dessutom det dumma misstaget att köpa Cosmopolitan idag. Glömmer alltid bort hur mycket jag avskyr den tidningen egentligen.

"Så tolkar du hans blick! Rynkar han pannan när han spanar in dig betyder det att han ifrågasätter er framtida relation (om det ens kommer att bli en sådan). Tittar han dessutom nedåt åt höger så är det tack och adjö för alltid".

Ah just det höll på att glömma; för höstmys på landet är det paisleymönstrad långklänning, blå tweedkavaj och gröna skinnhandskar som gäller! Ska tänka på det när jag far till Grundfors nästa gång.

1 kommentar:

Sara sa...

Haha! Man måste börja lyssna i tid, jag började redan i september! Vet dock inte varför, för jag har alltid varit emot att börja lyssna innan första advent :P Men julpynt i affärerna är alldeles för tidigt! Det kan man börja med ungefär tre veckor innan jul ;)