onsdag 16 september 2009

wednesday without pie

Idag har varit en ganska seg men helt okej dag. Vi ska göra ett rätt roligt grupparbete på realian och jag hamnade med en väldigt organiserad och duktig tjej. Vet inte om jag borde tycka att det är bra eller dåligt. Jag gick dessutom med på att åka till skolan på onsdag och plugga. Onsdag är ju den lediga dagen till veckan (jag vet, det heter självstudier och inte ledigt men whatever).

Ligger helt död i sängen och funderar på vad man ska käka till middag. Det står mellan nudlar eller varma koppen, ingen av dom känns särskilt lockande. Blev plötsligt sugen på kebab, kanske för att jag nyss råkade läsa ett gammalt sms från syrran och då är det inte helt omöjligt att man råkar tänka på kebab.

Idag kan jag förresten bekräfta att "myten" om att asiater gillar färgglada knästrumpor är sann.

2 kommentarer:

sofie sa...

Åh, SOM jag gått och ältat den frågan. "Är den sann, är den inte sann?" är något som legat och skavt i min hjärna varje gång jag ska sova. Ibland har jag inte ens kunnat sova pga detta nötande. ÄNTLIGEN är problemet ur världen! Bye bye sömnlösa nätter!

Jag får mina bidragspengar imorgon och det känns bra för då är jag inte fattig längre! Wiho! :)
Hoppas du tar hand om dig Amanda, kraaaam!

mustig sa...

Haha, kebab är det enda rätta!
jag måste säga att jag är besviken på dig, VARFÖR TOG DU INTE MED DIG FLAMMAN?