lördag 12 september 2009

snuuuuuuuusk

Tänk er en helt tom tunnelbanevagn. Jag och en kille kliver på den vagnen, inget märkvärdigt med det liksom. Hursomhelst så finns det hur många lediga platser som helst, ändå måste pojkjäveln sätta sig bredvid mig. Han sätter sig nära, väldigt nära. Jag skruvar obekvämt på mig. Helt plötsligt börjar spolingen smeka mig på ryggen. Jag tror aldrig att jag blivit så förbannad i hela mitt liv. Jag ställer mig upp och nästan skriker "Vafan gör du!?" varpå han svarar sådär invandrarsluskigt "Öh, ja skulle bara kolla.." Sen ler han snuskigt. Jag sätter mig lååååååångt bort ifrån honom och nästan springer ut på nästa station fast det inte var där jag skulle kliva av. Sen blir jag väldigt förvånad över hur jag reagerade. De som känner mig vet att jag är en sån där person som oftast inte uttrycker min ilska. Om jag träffar sluskturken igen så ska jag hugga av hans äckliga händer!!!

1 kommentar:

sofie sa...

BRA!
Jag blev imponerad av ditt mod! :) Jag hoppas att jag skulle reagera likadant om jag råkade ut för samma sak. Tafs är INGET man ska acceptera! Åtminstone när det är från någon man inte har givit tillåtelse! ;p hihi.
Stor kram!