söndag 27 september 2009

hilarious

Var inne i stan en sväng för jag har börjat bli less på urvalet av varor på coop i Bergshamra. När jag klivit av på T-centralen åker jag som vanligt upp i rulltrappan. Plötsligt tränger sig en brutta förbi och nästan springer upp för rulltrappan. Jag följer henne med blicken och till min stora förskräckelse har hon en så kort kjol att man ser hela "härligheten". Inte nog med det så hade hon i princip osynliga stringtrosor på sig.

Nu till det roliga; mitt i alltihopa så utbrister killen framför "OJDÅ!"
Onödigt högt dessutom. Han vänder sig om kollar på mig och utbrister med ett flin "Såg du!?" samtidigt som han skrattar och hans ögonbryn flyger upp och ner. Jag skrattar till och svarar "mm.." Han fortsätter att titta på mig ytterligare några sekunder som om han väntade på att jag skulle lägga till "Jaa, jäääla schysst häck tyyyp". Men det gjorde jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, fan va klockrent xD

//Mattias å Zazza